1. Z ilu muzyków składa się Nocny Koncert?
Zespół Nocny Koncert występuje w różnych konfiguracjach:
a) skład podstawowy złożony z 6 muzyków: solistka, instrumenty klawiszowe/wokal, bas/wokal, gitara solowa, perkusja, saksofon
b) skład z sekcją dętą złożony z 8 muzyków: solistka, instrumenty klawiszowe/wokal, bas/wokal, gitara solowa, perkusja, sekcja dęta – saksofon, trąbka, puzon/wokal
c) skład Nocny Koncert & Friends złożony z 8 – 10 muzyków: główna solistka, instrumenty klawiszowe/wokal, bas/wokal, gitara solowa, gitara rytmiczna / wokal, perkusja, sekcja dęta – saksofon, trąbka, puzon/wokal dodatkowo świetny amerykański wokalista Barry Solone / aktor / tancerz / choreograf
d) dream team – jeśli interesuje Cię inny skład zespołu niż wyżej wymienione tzn. potrzebujesz zespół jazzowy na bankiet, chcesz żebyśmy rozbudowali skład zespołu o kwartet smyczkowy, chcesz żebyśmy zaprosili do współpracy muzyków innych specjalności lub gości – zapytaj, a Nasz manager przygotuje ofertę specjalnie dla Ciebie.
* np. instrumenty klawiszowe/wokal – co to znaczy? Klawiszowiec gra na instrumencie ale również śpiewa etc.
2. Czy zespół gra na żywo?
Tak. Nocny Koncert gra tylko na żywo. Nie używamy: gotowych podkładów muzycznych, playbacków, nie gramy z dyskietek. Używamy: profesjonalnych instrumentów, nagłośnienia oraz nowoczesnych rozwiązań powszechnie stosowanych na zawodowej scenie muzycznej w tym loopy i wirtualny muzyk. Wszystko po to żebyśmy super brzmieli a utwory przypominały oryginalne wersje.
3. Jak długo trwa występ zespołu?
Czas występu zespołu zależy od godziny rozpoczęcia imprezy oraz typu imprezy. W zależności od tych czynników proponujemy różne warianty czasowe. O szczegóły pytajcie Naszego managera.
4. Na jakich imprezach występuje Nocny Koncert?
Występujemy głównie na eventach, bankietach, imprezach firmowych, eleganckich przyjęciach weselnych.
5. UMOWA, ZADATEK, CATERING, NOCLEGI, DOJAZD, CENA
a) Zespół nie rezerwuje terminu bez umowy albo wpłaty na konto. Wszelkie spory o termin rozstrzygamy według kolejności zgłoszeń.
b) Zadatek ustalany jest w zależności od wariantu oferty i regulujecie go przy podpisaniu umowy.
Wpłacenie zadatku po ustaleniu z managerem dostępności oraz wariantu występu gwarantuje blokadę terminu oraz realizację występu.
Jeśli nie macie czasu a bardzo chcecie nas zarezerwować wpłaćcie zadatek, a umowę możemy podpisać później na podstawie ustaleń mailowych itp.
Umowa słowna jest dla nas wiążąca tylko po wpłacie zadatku.
Nie zwracamy zadatków w przypadku rezygnacji ale bez problemu przełożymy tę wpłatę na realizację w innym terminie ustalonym za porozumieniem stron. Prowadzimy działalność gospodarczą i wystawiamy faktury nawet jeśli nie są Wam potrzebne.
c) Garderoba i catering po stronie Organizatora.
d) Przy imprezach wyjazdowych powyżej 100 km od Warszawy potrzebny jest nocleg dla ekipy.
e) Dojazd – koszt ustalamy za porozumieniem stron.
f) Mamy wiele wariantów występu zespołu, wyposażenia technicznego i DJ’a. Ceny zaczynają się już od 9.900 zł za zespół, od 4.900 zł za podstawowy pakiet techniczny i od 2.900 zł za standardową obsługę DJ’ską.
6. Jaki jest repertuar zespołu?
Wykonujemy światowe i polskie hity muzyki rozrywkowej. Najczęściej wykonywane utwory znajdziecie w zakładce repertuar. Opcjonalnie, możemy przygotować piosenki na specjalne życzenie. Nie jesteśmy zespołem disco polo-biesiadnym. Unikamy przaśnych utworów zastępując je innymi przy których również będziecie się świetnie bawić.
7. Czy możecie poprowadzić imprezę?
Tak. Nie ma problemu. Nasz band lider zajmuje się konferansjerką i prowadzeniem imprezy niezależnie od tego czy jest to koncert, uroczysta gala, bankiet, eleganckie przyjęcie weselne. Styl i przebieg imprezy najczęściej dostosowujemy do oczekiwań organizatora. Mamy duże doświadczenie dlatego też chętnie służymy pomocą, radą w unikaniu często popełnianych błędów i ryzykownych dla imprezy rozwiązań. Możemy poprowadzić imprezę częściowo lub w całości w języku angielskim lub innym oczywiście po wcześniejszym ustaleniu.
8. Czy potrzebujecie dużą scenę?
Zespół występuje na żywo (6,8,10 wykonawców) używamy perkusji i innych instrumentów, nagłośnienie, oświetlenie również zajmuje trochę miejsca więc scena lub miejsce dla zespołu typu 5m x 4m mile widziana. Nie oznacza to, że nie poradzimy sobie w innych warunkach. Zawsze możemy użyć mniejszego zestawu perkusyjnego lub nagłośnienia. Występowaliśmy już na dużych scenach oraz w kameralnych salach pałacowych i restauracyjnych. Zaadoptujemy każdą przestrzeń. To nie jest problem.
9. Co się dzieje w sytuacji kiedy któryś z muzyków zachoruje lub z jakichś przyczyn nie będzie mógł wystąpić?
Takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko. Nie mniej jednak nie ma się czego obawiać. Zastępstwo któregoś z muzyków lub wokalistów nie wpłynie negatywnie na Nasz występ ponieważ jesteśmy na to przygotowani. Nasz manager dba o to aby każdy potencjalny „zastępca” był muzykiem / wokalistą na podobnym poziomie wykonawczym do osoby którą zastępuje. Najczęściej jest to współpracujący z Nami od lat muzyk / wokalista lub wokalistka / przyjaciele zespołu którzy znają materiał i wcześniej już z Nami występowali.
10. Dlaczego powinniście wybrać Nas?
Gwarantujemy satysfakcję 🙂
Zapytaj o ofertę
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania pisz lub dzwoń, z chęcią na wszystkie odpowiemy.